Η ΜΟΝΑΔΑ Ι ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
ΕΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι, ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ, ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ, ΤΡΙΓΩΝΗ, ΡΟΜΒΟΥ, ‘Η ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΥΟ ‘Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΟΠΩΣ ΚΥΚΛΟΥ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ, ΤΡΙΓΩΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗΣ, ΡΟΜΒΟΥ ΜΕ ΚΥΚΛΙΚΗΣ Κ.Ο.Κ.).
ΟΛΑ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΗΜΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ‘Η ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΓΡΑΦΗ, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΑΥΤΗΝ, ΤΟ ΕΝΑ Ι, ΤΟ Ι ΙωΤΑ.
ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ Ι. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΗΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΓΡΑΦΗΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΙΘΜΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ, ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ αΛΦΑ ωΜΕΓΑ.
ΟΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΣ. ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ, ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΜΗ, ΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ αΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ωΜΕΓΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΙΚΟ ΒΙΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΟΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ αΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ωΜΕΓΑ.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:
https://www.aitherikigrafi.gr/monada-i-dimiourgia-ellanion-arithmon
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια